برونسپاری مرکز تماس

 آشنایی با مرکز تماس پیتام

پیتام به عنوان کاملترین BPO تخصصی در زمینه خدمات مشتریان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نموده است. در این سال‌ها با بکارگیری دانش روز خدمات مشتریان و با استفاده از استانداردهای بین‌المللی توانسته‌ایم به کسب و کارها و سازمان‌های مختلفی همچون تپ سی، کارگزاری مفید، آنی‌رو و … خدمات خود را ارائه دهیم. برای ارتباط با پیتام و مشاوره فرم مربوطه رو تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند.


خدمات مرکز تماس پیتام

تماس های ورودی 

هدف اصلی از ارائه این خدمت ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات مشتریان است. پاسخگویی موثر به تماس‌های ورودی مشتریان یکی از مهمترین عوامل افزایش رضایت مشتری است، که در مرکز تماس پیتام به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

تماس های خروجی

این خدمت شامل انواع تماس‌هایی است که هر کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود برقرار می‌کند. این تماس‌های خروجی در مرکز تماس پیتام با اهداف مختلف و با استفاده از بروزترین نرم‌افزارهای روز دنیا انجام می‌شود.

ایجاد ارتباط چندکاناله

چت آنلاین شیوه‌ای نسبتا جدید است که به دلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی بین کسب و کارها دارد. یکی دیگر از خدمات مرکز تماس پیتام پاسخگویی در لحظه و با کیفیت به چت آنلاین است.

خدمات باشگاه مشتریان

حفظ ارتباط مستمر با مشتری منجر به تکرار خرید و یا استفاده مجدد از خدمات هر کسب و کاری می‌شود. شناسایی شخصیت مشتریان و نیازهای آن‌ها از مهمترین اقدامات این خدمت از مرکز تماس پیتام می‌باشد.

خدمات مشتریان چندزبانه

با توجه به ارائه خدمات ۲۴/۷ مرکز تماس پیتام و به کارگیری کارشناسان مسط به زبان های مختلف، هر کسب و کار می‌تواند با استفاده از این خدمت به مشتریان خود در سراسر دنیا سرویس‌دهی کند.

خدمات ورود وتکمیل اطلاعات

با استفاده از این خدمت مرکز تماس پیتام اطلاعاتی که هر کسب و کار از مشتریان خود نیاز دارد ثبت می‌شود. با توجه به ثبت این اطلاعات در بستر وب، گزارش‌گیری‌های مختلفی در لحظه امکان‌پذیر می‌گردد.

برای اجرای فرآیند برونسپاری مرکز تماس با مشاورین پیتام ارتباط بگیرید.

برونسپاری فروش و بازاریابی تلفنی پیتام

با استفاده از خدمات فروش می‌توان با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و اموزش دیده فرآیند فروش محصول را تسهیل کرد. کارشناسان پیتام با هدف افزایش فروش با مشتریان تماس برقرار می‌کنند
با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید، شما می‌توانید از خدمات معرفی محصول پیتام استفاده کنید. با استفاده از این راهکار محصولات و خدمات جدید شما معرفی می‌شود و بازخورد مشتریان نسبت به این محصولات برای بهبود آن جمع‌اوری می‌شود.
با کمک خدمات بازاریابی تلفنی پیتام ، توسط کارشناسان حرفه‌ای محصولات و خدمات شما به مشتری ارائه می‌گردد. با هدف افزایش حجم تقاضا و در نهایت فروش می‌توانید از این راهکار مرکز تماس پیتام استفاده کنید.

خدمات مشاوره تخصصی

ایجاد ساختار پشتیبانی (سیاست های ارتباط با مشتریان، مدیریت نیروی کار، لایه بندی، تیم بندی و وظیفه بندی)ایجاد واحد کیفیت (ساختار مستندسازی، ساختار آموزش، ساختار ارزیابی کیفی، ساختار بازخورد کیفی)
ایجاد واحد سرپرستی (ساختار ارزیابی کمی، ساختار بازخورد کمی، ساختار مدیریت منابع انسانی، ساختار گزارشات)

مزایای استفاده از خدمات مرکز تماس پیتام

  • سطح پوشش گسترده نمایندگان پیتام در کشور
  • رصد نیروها در فیلد و امکان ثبت پرسشنامه ها به همراه لوکیشن
  • اکانت اختصاصی کارفرما و پشتیبانی مستمر
  • تیم تحلیل قدرتمند و خلاق به همراه امکان پوشش داده ای لحظه ای از طریق داشبورد آنلاین
  • ایده پردازی و طراحی راه کارهای خلاق تیم اجرایی

تیم پیتام با بکارگیری بهترین منابع انسانی، تجهیزات و فضای کاری استاندارد مرکز تماس بهبود فرآیند خدمات مشتریان را برای کسب و کارها فراهم می‌آورد.مرکز تماس پیتام با تجربه چند ساله و تخصصی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان کسب و کارها و سازمان است.سرویس‌های متنوع پیتام می‌تواند نیازهای سازمان‌ها رو برآورده و راهکاری را با توجه نیازها طراحی و پیاده‌سازی کند.














Comments

Popular posts from this blog

خرید سیم خاردار

خرید ماشین بلوک زنی